you turned into a pretty waste of my time

Jag avslutar denna trevliga kväll med en kopp te, Earl grey för att vara exakt! Kvällen bara flög iväg och jag blev helt plötsligt hur pigg som helst, så jag får sitta och redigera lite i photoshop tills jag somnar tror jag.
Har suttit vid tumblr i flera timmar, som vanligt. Hittade DENNA videon, satt och skrattade i en halv evighet :) Jag visste inte om det var Austin först men det kanske det är haha.
Har verkligen inget att skriva ju, känner att min kreativitet står på 110%, eller inte..
Seremedyshadow @ Instagram

Kommentarer
Postat av: Madeleine Larsson

Hejsan, har du några speciella planer inför helgen? :)

Var gärna med & tävla om ett iPhoneskal här: http://madelajnee.blogg.se/2013/march/tavling-vinn-ett-iphoneskal.html#comment

kram!

2013-03-07 @ 17:07:12
URL: http://madelajnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide