Take another picture with your click, click, click, click camera

Titta vad som kom idag! Imorgon ska jag ut och testa dem, fick för mig att det var två MG med det var en ME också. Batterierna i blixten hade läckt ut men jag lyckades få bort allt så den ska testas och efter många försök så lyckades vi sätta i film i den ena. Det var film i den ena men det visste jag inte så den är nog förstörd eftersom jag råkade ta en bild innan. Menmen.
Hoppas att det inte snöar för mycket imorgon, vill inte ha mer snö.. Hoppas ni har det bra, jag är i alla fall riktigt trött och ska sova nu hehe..

Kommentarer
Postat av: josse

sv: härligt. några planer för dagen då?

2013-03-23 @ 07:56:35
URL: http://lifebyjosefinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide