And if we climb this high, I swear we'll never die

Uuui, spände åt tandställningen idag. Det skulle bara göra lite ont, jo vi kan ta det gånger 1000.
Har precis tagit lite bilder as you can see. Jag blir aldrig bra på bild, anledningen till att ingen vill ta bild på mig jao. Körde på platt hår idag eftersom det är så fint, hehe. Det ända dåliga är att man ser utväxten mycket mera, vilka problem jag har. Näh få ta och gå till frisören snart och fixa resten av håret, det ska bara bli ljusare nu. Drömde att jag hade långt ljusbrunt hår med rosa dipdye.. mm vackert. Och sen nu när vi ändå snackar hår så måste jag säga mitt hår luktar melon. Använder Urban "get your bangs straight" av Björn Axén. Åh så gott det luktar. Kör hela håret hehehe.

Kommentarer
Postat av: Josse!

Åh vad fin du är människa!
Vi får ta och ses snart!!

Svar: Tack finis!Ja det tycker jag!!!
Fanny Maria Ståhl

2013-03-18 @ 14:56:32
URL: http://jossesfoto.se
Postat av: Sofie

Härliga bilder på dig! Händer det något kul i veckan då? :) <3

2013-03-18 @ 19:54:38
URL: http://sofies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide