Of mice & men

Kvällen bara försvann.. Satt och tittade på grammis galan, det var så tråkigt att jag började måla istället haha. Hade  det på i bakgrunden och studsade seriöst uppochner när Mando Diao fick sina priser och Swedish House Mafia. Annars så var det inga speciella höjdpunkter.
Jag ska i alla fall försöka sova nu, är nästan döv i högra örat, har ont i halsen känner mig febrig men konstigt nog så har jag inte feber. Bra det i alla fall, hoppas att jag blir frisk nu innan skolan börjar igen.
Kvällens kludd, min lins på mobilen har blivit smutsig och går inte bort.. Ajja..
Detta ska i alla fall föreställa Austin Carlile och Alan Ashby ifrån Of Mice & Men. Ett band som spelats sjukt mycket hemma hos mig.. :)
3 utav mina favorit låtar med OM&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide