I refuse to sink

3 från instagram
Har precis städat mitt rum och ätit lite. Och snart ska jag och mamma gå på bio, så forever alone är jag haha näh. Det var ingen som ville se Beautiful Creatures så.. :) Men hoppas den är bra i alla fall!
Gick en runda på stan idag, köpte nya örhängen, halsband och ett mobilsmycke. Har precis tatt ett nytt hål i ena örat för det hade växt igen pga. en infektion eller nåt sånt. Sen så fick jag ett par nya byxor, och så köpte jag en ny tröja. Ni kan se kläderna ovan hih. Halsbandet är det nya och mobilsmycket ser man inte, kan ta kort på allt imorgon. Är för trött för att göra det nu.
 
Klicka HÄR för att komma till min Instagram
 
Och detta gör så att jag längtar ännu mer till den nya skivan c: Min musiksmak behövs inte diskuteras.. :)
 

Kommentarer
Postat av: Frida G

SV: samma här :) haft en bra vecka? :D

2013-02-23 @ 23:00:44
URL: http://fridaannas.blogg.se
Postat av: Sanna

Vad bion bra då? :)

Svar: Ja! Den var bättre än vad jag trodde :)
Fanny Maria Ståhl

2013-02-24 @ 11:36:03
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide