21 Februari 2013

Godmorgon!
Vaknade för en liten stund sen och kände mig inte så mycket bättre idag. Men jag har inte tänkt att sitta och glo in i väggen hela dagen. Då hade jag nog blivit galen. hehe.
Ska snart hoppa in i duschen, hoppas att lite av hårfärgen rinner ut så att det blir lite ljusare. Mitt hår suger åt sig hårfärg så snabbt, ändå satt det i håret i ca. 10min. Menmen.. Håret ska i alla fall bli ljusare, nästan blont. Orkar inte hålla på att färga det hela tiden eftersom jag är blond så är det jobbigt när det är mörkt. Ångrar mig lite att jag färgade det svart i somras. :/
Perfekt sätt att vakna upp på hihi. Nu ska jag gråta över Mitch sen ska jag duscha. Lever ett riktigt normalt liv. Dålig musiksmak har jag också :P Lyssna inte om ni inte gillar, deathcore osv.. lol ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide