En månad sedan

Med tårar i ögonen skriver jag detta inlägg. För exakt en månad sedan dog Mitch Lucker i en motorcykel olycka. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. Men deras musik betydde eller ja, betyder fortfarande hur mycket som helst för mig. Att se hans bilder på instagram med hans dotter Kenadee gjorde mig så glad, att lyssna på deras musik fick mig verkligen att känna mig glad. Och nu vet jag faktiskt inte hur det får mig att känna eftersom han inte finns kvar, men han kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Han kommer aldrig att bli bortglömd.
RIP Mitch Lucker 20 oktober 1984 - 1 november 2012
 
 
Suicide Silence all night, sorry not sorry.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide