Tema 76 fredagsmys

Ja, det var på tiden jag laddade upp en bild till 365 foton hihi. Jaja, får fota lite mera snart. Men det här är väl en helt vanlig fredagskväll för mig. Jag gillar inte att hänga med vänner sent på kvällen en fredag. Är inte så social av mig alls. Lyssna på musik och måla tycker jag är roligare! :)

Vill tacka er som har hittat hit och kommenterat hihi :) det gör det så mycket roligare att blogga! Ska fixa kommentarsfältet, ser helt knas ut.. Men det får vänta tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Frida G

SV: det är bra förutom att jag är sjuk :)
haft en bra dag? :D

2013-02-22 @ 22:09:12
URL: http://fridaannas.blogg.se
Postat av: Eva / 365 foton

Hej,
Du har ju inte varit så aktiv i utmaningen så jag har flyttat ner dig till listan för intresserade.
Skicka oss bara ett mail när du är igång med att publicera bilder igen.
Lycka till!

Eva /365 foton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide