I pray for mourning

Nu äntligen är jag hemma igen! Har haft det roligt i Stockholm, men det var skönt att komma hem. Åker ju dit igen om 2 veckor. Vi åkte till Naturhistoriska igår, det var inte sådär jätteroligt eftersom de har tagit bort en massa grejer och de renoverar också. Första gången jag var där, har ju inte varit i Stockholm så många gånger förut. Menmen.. Håkan Hellström fyllde ju år i tisdags så vi bakade en kladdkaka hihi.
Tog inte så mycket bilder, tänkte inte så mycket på det haha. Nu ska jag äta lite lunch :) Tyvärr så har jag fått feber men tror den börjar gå över nu i alla fall.
 
Köpte en väska på Myrorna och ett par solglasögon på Monki! :D Sen så köpte jag också ett skal på Monki, har dock ingen bild på den.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide