And I've lost all faith in this blurring light

But stay right here we can change our plight. We're storming through this despite what's right
Vet inte hur många gånger jag har tryckt på replay. Den är så fin, aukustisk.. Underbart. Gillar den andra versionen också men denna.. finns inte ord för det. Nu gråter jag.
 
Ibland känns det fel att säga att ett band har räddad ens liv, det går inte att förklara hur. Men liksom, utan musiken hade jag varit galen. Jag har kärat ner mig totalt i vissa band, och då blir det så automatiskt, de räddade mitt liv utan dem hade jag inte levt. Ibland tror jag det inte, men det kanske är så.

Kommentarer
Postat av: josse

sv: jo det är bra med mig :)
har du något låttips? :D

2013-03-21 @ 22:00:40
URL: http://lifebyjosefinee.blogg.se
Postat av: josse

sv: tack för tipset, jag gillar typ alla slags låtar :D

haft en bra dag?

2013-03-22 @ 21:53:34
URL: http://lifebyjosefinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide