Välkommen till unendlichkeit

Då får jag väl ta och börja och blogga igen.. :)


Bloggar om mode, foto, musik & inspiration

     

Kan väll berätta lite kort om mig själv. Jag heter Fanny är 15 år. jag bor i staden Karlskrona. När jag inte är i skolan så lyssnar jag på musik och fotograferar. Min musiksmak är väldigt varierande. Lyssnar mest på Tokio Hotel, Black Veil Brides & Suicide Silence.

Jag fotograferar med en Canon EOS 1100D, den har jag ägt i några månader. Innan min nuvarande kamera så använde jag en Canon EOS 350D som tyvärr gick sönder.

Finns inte så mycket mer att skriva om, men hoppas ni kommer att trivas! 

 


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2012-11-27 @ 14:00:55
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide