Mina mål 2013

Medans jag sitter och lyssinar på musik tänkte jag knåpa ihop en liten lista på mina mål detta år. 2013, bästa året någonsin. Året som inte börjat så bra men det kommer förhoppningsvis bli bättre c:
 
♥ Hitta ett bra gymnasium
Det är det viktigaste för mig just nu, snart är det gymnasieval och har fortfarande inte hittat något gymnasie som jag vill gå på. Finns inriktningar jag vill gå, men skolan måste kännas rätt
 
♥ Spara mer pengar
Detta är den andra väldigt självklara punkten i min lista. Åh vad jag slösar pengar, dessutom blev min plånbok stulen, eller bortappad och där i hade jag lite pengar >< mamma ska ha sina pengar jag är skyldig henne haha! Lycka till säger jag till mig själv..
 
♥ Fotografera mera
Ja, detta är något jag vill. Måste ju inte. Även fast det känns som ett måste eftersom jag inte kan sitta inne hela dagarna och inte göra någonting. Det var en utav anledningarna till att jag ville vara med i fotoutmaningen
 
♥ Ha roligt
Hela 2012 (förutom popkollo!), var ett tråkigt år så nu måste 2013 bli roligt!
 
♥ Få en lyckad England resa
Ja, inte vill jag att min resa ska bli misslyckad! Men hur jag ska få den lyckad, det vet jag inte! Fota mycket, träffa kompisar & upptäcka mer. Det är det som står på listan nu.
 
Jag har nog en massa mer mål men nu, ser listan ut såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide