15 januari 2013

Vilken dag.. Igår skadade jag min fot, trillade i trappan. Mycket klantigt av mig. Foten har blivit värre idag, och kom nyss hem från vårdcentralen. Innan dess var jag i skolan, som består av trappor. suck. Sen gick jag till vårdcentralen, vilket tog tid.. Och tillslut fick jag gå hem, vilket tog tid också. Fick i alla fall lite hjälp över vägen eftersom det var täckt med snö. Det tackar jag ännu en gång för! Nu är jag i alla fall hemma..
Det enda som har varit bra med dagen var att jag fick chatta med Sandra Alva, en utav mina största idoler! Det fick mig på bättre humör i alla fall. :)
 
Fixade naglarna i lördags också, blev rosa! Har låtit naglarna växa, försöker hålla dem så långa som möjligt men det är så svårt att få dem i rätt form och mina bryts jätte lätt..
 
Kärlek till denna låten, kommer ihåg EMA 2009. Åh vad jag grät! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide