Multitasking

Slappdag står på schemat idag. Lite plugg också. Och som rubriken lyder, multitasking. Jag pluggar, målar, dricker te och lyssnar på musik (sjunger med) haha.
 
Igår, så målade jag Seike som ni kan se här ovanför. Det var faktiskt första gången jag använde detta pappret. Man får bara 20 ark när man köper dem och de är så dyra så att jag inte vågat använda dem. Men det är så stor skillnad mellan letraset och vanligt papper som blöder igenom. Nej nu ska jag måla Louis Tomlinson, jag är inget 1D fan men Louis är söt och en kompis ville att jag skulle måla honom så jag har inget emot det haha!
 
Blogglusten och fotolusten är tillbaka. Nu ska jag bara hitta nåt att fota :D

Kommentarer
Postat av: Olivia, Kajsa och Alicia

Hej Fanny!
Du läste ju våran förra blogg kritiska som las ner. Nu har 3 utav oss (kajsa, Olivia och Alicia), startat en ny egen blogg. Bloggen heter www.bliss.blogg.se.
Blir ungefär samma typ utav blogg som kritiska, men mer vardagsblogg osv eftersom vi ändast är 3 bloggare kvar. Kritiska hade över 200 unika läsare varje dag!

Vi vore riktigt tacksamma om du kunde föra detta vidare/länka/rekomendera bloggen, om du vill.

Mvh Olivia, Kajsa & Alicia

Svar: Hejsan! Självklart kan jag länka bloggen.
Fanny Maria Ståhl

2013-02-10 @ 15:19:40
URL: http://bliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide