20 Februari 2013

Tiden bara rusar förbi. Snart är det sommar haha. Näh, det dröjer ett tag till.
Vaknade klockan 6 imorse, riktigt hemskt och kunde inte somna om. Har ju blivit förkyld igen, och skulle inte förvåna mig om jag får feber snart. Jag som precis blev frisk sedan sist. Sjuk en vecka, frisk en vecka sen så börjar det om igen. Så har mitt liv sett ut de senaste åren..
Idag så gick jag på stan en stund, rensade ut min garderob förra veckan så tänkte köpa mig något nytt men hittade absolut ingenting. Eftersom jag inte mår så bra så gick jag mest runt och titta på allt möjligt. Fick med mig hem 10 nya promarkers i alla fall. Inte billigt alls, men klart värt det.
Nu har jag krypit ner i soffan under täcken och filtar, en kopp te på det. Scrubs på tv och nu ska jag testa mina nya pennor! :) Och ändå rätt skönt att bli sjuk under lovet, orkar inte vara borta från skolan mer. Tur att jag inte har nåt inplanerat..
 
Känns som om det snöar året runt, suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide